6 Ağustos 2011 Cumartesi

Naber?

Buraya yazmak istediğim bi "İstanbul'a Veda" yazısı var ama yazacak halim yok. Kötüyüm, yorgunum, yazasım da yok.

Dedemlerde internetim kesik olabilir tam bilmiyorum o yüzden gidince de yazamıcam büyük ihtimalle. Biraz yokum buralarda.

Yarın Kıvırcık'ımla ve sınıf arkadaşımla iftar yapçaz.

Sonunda kendime bi bandana alabilrdim. Ama nerde takacağımı bilmiyorum. Yeni ayakkabım da oldu.

Canınnız sıkılırsa bana mail atın istediğiniz bi konuda sonra ben de onları cevaplarım. Falan. Atın lan iki satır yazsanız parmağınız kopmaz ya? iminthebed@gmail.com

Öptüm hepinizi.

işte bu kapı, işte bu da sapı:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.