27 Ağustos 2011 Cumartesi

Evden çok otobüslerde oturuyorum.

Dersaneye giderken, dersaneden gelirken, okula giderken, okuldan gelirken....
Ve bugün yine bir otobüs yolculuğu yapıcam. Saat 16:30'da İstanbul'a doğru yol alıyorum Sarı'yla  birlikte. Sarı'ya dün çok uyuz oldum, öyle böyle değil!!!
Neyse işte 9 günlük tatilim az sonra girecceğim deneme sınavından sonra resmen başlıyo olcak. 
Ya param kalmadı ama İstanbul'a peynir helvasıyla bi kaç kutu lokum getirmem gerek. Ne lanet şet.
Ha bi de İstanbul'daki evimde internet kesikmiş annem ödememiş kardeşim ders çalışmıyo diye, yani internete giremeyebilirim. 
Geçmiş kandiliniz mübarek olsun.
Bütün sapların sevgilisi olsun, dudaklar boş kalmasın. 
En kısa zamanda görüşmek üzere.
Ha derseniz ki bişey sormak istiyom, ben anlatıyım sen cevap vermesen de olur, dertleşelim, konuşalım, tanışalım...he işte o zaman yapılması gereken tek şey: iminthebed@gmail.com bi mail herşeyi halleder. Bir de twitterdan da mention atabilirsiniz: @iminthebedd


XOXO

3 yorum:

  1. Guzel bi tatil gecirirsin umarim bol bol eglen. Otobustede kitap yada muzik cok ise yarar :)

    YanıtlaSil
  2. Aynen ya ayni beni yazdin valla..
    Keyifliir tatil gecir! :)

    YanıtlaSil
  3. @bikomoko,
    Yok ya bana ikisi de etki etmiyor. Umarım tatil iyi geçer, sağ ol.

    @modafobik,
    yoksa sen eşittir ben mi?
    Sağ ol.

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.