13 Ağustos 2011 Cumartesi

En güzel pasta benimkiydi. HIH!


Nabersiniz genşler? Partiden yeni geldim yahu pek bi mutlu mesudum. Doğum günü organizasyonlarının çoğunda olduğu gibi benimkinde de büyük görev kızlardaydı. Kızlar dediysem üç kişi; Kıvırcık, Sarı ve Saf. Sarı ve Saf dün gece Kıvırcıkta kaldı. Bu gece de Kıvırcık Sarı'da kalcakmış falan benim doğum günüm olduğu için. Kıvırcık köyde oturuyo ve akşam 10'dan sonra otobüs yok köylerine. Akşam 6 gibi Facebook'ta dolanırken alttan ekran açıldı. Kıvırcık "huhuu bil bakalım ben nerdeyim?" diyo. "Sarı'lardasın" dedim. "Evet, o akşam dışarı çıkıyoz" dedi. Ben de tamam dedim. Kaçta falan dedim 9,30'da her zamanki yerde.

Duşa girmeden önce giyeceklerimi hazırlaldım, üzüledim. Duşa girdim sonra iftar vakti yemek yedim. 9,15'te de çıktım. Her zamanki yere gittim. Yine en erken bendim yani. Kıvırcık aradı beni "Nerdesin Patrick?", "Kapalının önündeyim." "Tamam geliyorum." dedi ve kapadı telefonu. Ben de o gelene kadar bizim üst dönemden bi çocukla karşılaşmıştım onunla sohbet ediyordum.

Sonra karşıdan gelen Kıvırcık'la Kundura'yı gördüm. (kundura da yakın erkek arkadaşlarımdan.) Neyse beni herzaman gittiğimiz kafeye gtürcekler diye beklerken. Dışarıya masa atılmış bi pastaneye götürdüler. 3-4 kişilik bi orkestra da vardı ramazan nedeniyle. Oturdum ben işte, herkesi öptüm. (Sarı, Saf, Uzun(kız) ve Arı(erkek)) Oturdum sohbet ederken birden orkestra hareketlendi. "İyi iyi ki doğdun..." falan diye girince ben kendime diye sevindim. Hemen havalara girdim falan. Ama bana değil, arkamdaki masayamış. Arkadaşlarda alkışlamaya başladı. Sonra hepimiz gülme krizi geçirdik.

Sonra benim pastam geldi, adamlar bizim masaya geldi. Şarkı söylediler. Ben mumları üfledim. Pasta gitti, dilinlenip geri geldi. Kolalar söylendi. Eğlendik sohbet falan derken bana hediyemi verdiler. Defacto'dan polo tişört almışlar. Sonra Kundura bana "kusura bakma, ramazan dolayısıyla her yer kapalı" dedi. "Ben de oteldi güzel bi suit ayarlamışındır diye düşünmüştüm" dedim ve Sarı hemen oooğğğ yeğğğ ayık olun falan filan diye atıldı. Ne de olsa feministtir kendileri.

Neyse uzunun otobüsü 11'demiş. Kalktık masadan, hesabı ödediler. Sonra bi iki tur atıp Uzun'u orobüse bıraktık. Yolun üstündeki duraktan Saf''la ben bindim otobüse. Ötekiler de gitti. Bi de bugün Nil'in son single'ını defalarca dinledim. D&R'dan almıştım istanbuldayken 1 liraya. Bi de internetim gidip durduğundan spider solaitere oynamak zorunda kaldım.

Bi de benim pastam bu sene içindeki en güzel pastaydı. Doğum günüm de güzeldi. Az kişiydik ama özdü.
Şimdi Sarı mesaj attı "Ee naber goğum günü çocuğu son dakikan bunlar" diye mesaj atımş, "Ha blog yazıyom,bu günü anlatıyom" dedim. Okumak istediğini söyledi. "No, no, no!" dedim. Okutur muyum hiç burayı?

Çok uykum geldi, iyi geceler.
XOXO Patrick.

3 yorum:

  1. Yaşasın, ne güzel olmuş işte! Umarım yeni yaşında böyle güzel, sürprizli geçer. Çok sevindim be:)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.