16 Ağustos 2011 Salı

Bye bye, honey!


Bir matematik öğretmeni düşün, adı Hakan ve aynı Elvis. Enine ve boyuna uzun esmer bi adam. Sesi de çok güzel bu matematik öğretmeninin ve MAT-1 derslerime başladı dersanede. Çok ağır ders anlatışı var insanı uyutuyor ders anlatırken. Ben de onun derslerinde uyuyup Elvis'le başka dünyada uyanıyorum.

Bugün Elvis'in ölüm yıl dönümü. Ne acı değil mi? Aslında değil. Ölenlere üzülmem ki ben. Hele ölen kişi bi efsaneyse üzülmek için hiç sebep yok demektir. Geride bıraktıkları onu yaşatıyor nasıl olsa. Ama yeni şeyler gelmiyor o da ayrı mesele. 

Gelelim Elvis'le tanışmama. Aslında sesini çok sık duyduğum bi isimdi annemden. Çocukken odasında Elvis posterleri asılıymış, ona aşıkmış  falan filan. Ama bana daha hiç Elvis dinlemek nasip olmamıştı. Michael Jackson'ın ölümünden sonra aklıma nedense birden Elvis geldi ve Elvis dinlemeye başladım amaçsızca. Başladım tek tek şarkılarını indirmeye. 

Tanrım, o ne güzel bi sestir. İşte o günden beri aşığım bu adama. Bir çok yerde fotoğrafını kullandım. Bunların en başı da açtığım bi facebook hesabıydı. Ekleyen abaza tipler doğum tarihime bakmadan beni fotoğraftaki sanıyolardı. Ben de "hayır, o ben değil Elvis Presley" demekle geçirdim uzunca bir süreyi.Daha sonra msn adresimde kullanmaya başladım. Derken şimdi de neden burda da Elvis'i kullanmıyorum diye düşündüm bugün kendi kendime. 

Sonuç olarak seviyorum bu adamı tamam mı? Keşke az yeseydi de ölmeseydi, azcık daha şarkı yapsaydı, kulaklarımın pasını silseydi.

Atlas Pasaj'ında dolaşırken bi poster görmüştüm çok hoşuma gitti. Bi poker masasında Marilyn Monroe, James Dean ve Elvis. 3 harika isim aynı karede. Çok büyüleyicidi. Keşke alsaydım. Evet evet, yandaki fotoğrafta gördüğünüz. 

James Dean'e hayranlığım karizmasından kaynaklanıyor, daha hiç filmini izlemedim :( Marilyn'e zaten hayran olmayan yoktur.

Kısacası, Elvis candır. 




Elvis'i sevdiğim şarkı.

Elvis'ten kopamayacığımı anladığım şarkı:

Hadi öptüm bal dudaklarından.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.