13 Ağustos 2011 Cumartesi

Bugün benim doğum günüm.

Selams genşler. Bugün benim doğum günüm. 17'ime yeni giriyorum anlıcağınız. (94'lüyüm) Bütün gün ince battaniyem üstüme, çişim idar kesemde, çapaklarım gözümde, kahvem elimde olaacaak şekilde yatmak istiyorum.

Bütün sene doğum günü partileri içi didindiğim arkadaşlarım bana bu akşam bi şey hazırlamazlarsa çok kırılırım. Ben her doğum günümü istanbulda, teyzemlerle, amcamlarla falan kutlarım böyle olmadı. Neyse ben yatığıma gömüleyim bari. Bir de doğum günlerinin klasik şarkısını unutmak olmaz.
 Bugün benim doğum günüm, hem hem yastayım bir bar taburesi üstünde babamın öldüğü yaştayım...

Aslında bu doğum günümde sarhoş olmak o kadar çok isterdim ki ama Ramazan, her yer kapalı. Neyse  baybay canlarım.

5 yorum:

  1. allam 17 diyo yeaaa. minicik. o.O

    doğum günün kutlu olsun, yeni yaşın çok mutlu olucaan günlerin önünü açsın e mi.

    öptüm; ev oğlanı. ^.^

    YanıtlaSil
  2. Bütük kafa karışıklıklarının çözüldüğü, mutlu ve bol şanslı bir yaş olsun canım.

    YanıtlaSil
  3. Dogum gunun kutlu olsun :) ne guzel sifir km yeni bir yas.

    17 guzel bi yas ,
    genc adam olmaninin tadini cikar :*

    YanıtlaSil
  4. Ev oğlanı,
    Ne miniği be?! Amin, hepimizin. ben de öptüm en kokulusundan.(kokulu öpücüğün ne olduğunu anlayamadım hiç bi zaman, eski sevgilim bana öyle derdi hep :S)

    Kaldırım,
    Hep beraber.

    Aslısın,
    teşekkür ederim. yorulmaktan kafamın karışacak vakti bile kalmıcak buna emin olabilirsin.

    Bikomoko,
    Teşekkür ederim. Tadını artık okullar kapanınca çıkarcam. XOXO

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.