3 Ağustos 2011 Çarşamba

Bana niyet, kuzenine kısmet


İstanbul'a geldiğimde internetten tanıştığım bi çocuk vardı. Bana yakın bi semmte oturan 180 boyunda kalıplı esmer bi genç olur kendileri. Ama aklı biraz az gibi geldi bana. Bununla bi gün bi avm'nin otoparkında buluştuk bunun arabasının içinde. Çok azgındı sözde arkadaş. Ama arabada bişey yapamadık. AVM'nin içine girdik. MSN'de konuştuğumuz da ben bişeyler denerim kendime, sen de bana kabinde arkadan yaklaşırsın dedi. Ben o hayalle gördüğüm her mağazaya giriyorum. Ama öküz işte. Elinde bi telefon çat çat çat mesajlaşıyo hiç kıyafet bakmıyo kendine.

Derken tuvalete girdik. Sadece bi kabin doluydu ve biz pisuarda işemeye başladık, ben bunun götüne elledim eşofmanın üstünden birden içeri temizlik görevlisi girmiş ben görmedim. Adama yakalanmışız. Atladık arabasına azcık turladık ve ben indim bi yerde. Eve gittim.

Sonra msn'den konuşmalar devam etti. Cam'de azıyorduk karşılıklı arada sırada. Bi gün bana evde kuzeninin olduğunu ve yakışıklı olduğunu, sadece şortla gezdiğini söyledi. Kendini siktirmeye hazırdı bizimki. Bana kuzeninin fotoğraflarını attı. Tesbih kolyesi, dikik saçları ve köşe başlarında fotoğrafları olan klasik bir apaçiydi çocuk.

Hiç tipim değil ama kırılmasın diye yakışıklı çocuk dedim. Bunu da bi güzel gaza getirdim. Git şortunla, geç önüne, götünü sürttür ona... Falan filan diye. Gören de savaşa gönderiyom sancak. Azdırdım çocuğu gönderdim.

Tabi merak ettim akşama kadar sesi soluğu çıkmadı. Bi ara girdi msn'e sikmiş çocuk onu. Bayağı mutlu bizimki. Kamera açtı, ağzı kulaklarında. Bana açılmış göt deliğini gösteriyor. Bana neyse?! Hava atmaya çalışmıyo aslında paylaşmak istiyo duygularını ama ben hoşlanmıyorum bana anlatmasından.

Bunlar böyle hergün 3-4 kere sikişiyolarmış. Kuzeni gay değilmiş ama ergen olduğu her halinden belli. Göt bulmuş kaçırır mı? Tam o kafada biri yani. Öpüşmüyolarmış. Sadece çocuk onu sikip bırakıyomuş. Ne kadar iğrenç insanlar var. Yani bizimki onun orospusu oldu.

Bu durumdan rahatsız oluyomuş. Bi de çocuk bunun üst katında oturduğu için her fırsatı değerlendiriyomuş. Hiç olmadı sakso çektiriyomuş. Biraz da bizimki buna yüz verdi.

Sonra bu götünü ona siktirmeye başladığından beri beni siklememeye başladı. Önceden bana yakışıklı derdi, şimdi o dediklerini unutmuş gibi.
Bi anda beğenmemeye başladı. Ama nasıl sikiştiklerini her fırsatta anlatıyor. Ben de tersliyorum bunu. Napıyım? Canımı sıkıyo. Belki de kıskanıyorumdur. Olabilir. Çünkü bu çocukla ben birlikte olacaktım.Evet, evet, kıskandım. Kabul ediyorum.

***
Bugün Ramazan'ın 3. günü ve ben oruç tutmuyorum. Tüm inananların oruçları kabul olsun.

***
Geçen gün seviştiğim kişi bana aşık olduğunu söyledi.
"olma" dedim.

***
Kıvırcık'ımı pek düşünmüyorum bu aralar.

7 yorum:

  1. aynen haa git ona pasla adamı sonrada kıskan oldumu bu ? kendin etmişsin :D

    YanıtlaSil
  2. @Kazuletim, napıyım salak salak konuşup duruyodu. Hayatında ekşın olsun istedim.

    @serhat, zaten çocuk çok da tipim değildi. o yüzden pek üzülmedim. ama yoklukta da giderdi hani :P

    YanıtlaSil
  3. benden baska kimsenin aklina 3some gelmedi yoksa ben mi cok fesatim?

    YanıtlaSil
  4. dedim grup yapalım, ama neymiş o çocuk sikermiş beni sadece. full aktifmiş.

    YanıtlaSil
  5. bu ne abi ya turkcell kampanyası gibi.
    bak senle paylaşmak istemiyo bunuda cıkartttım ben burdan.

    YanıtlaSil
  6. Bir an kendimi kuzenimle düşündüm de, ı-ıh. Çok garip bir ilişki bu.

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.