26 Temmuz 2011 Salı

Ve beklenen son; hayallerim yine götümde patladı birer birer havai fişek misali

Dün akşam annemin arkadaşı beni Ortaköy'e götürcekti. Hayatımda ilk defa gitçektim Ortaköy'e. Ordan Bebek, Beşiktaş dolaşacaltık ve ikna edebilirsem Taksim'e bile gidebilirdik. Akşam 6'da girdim duşa bayağı terlediğim için 7'e doğru çıktım. Kardeşime mesaj attırdım ona göre hazırlancaktım. Ama misafiri gelmiş ve onun misafirleri genelde laf anlamayan cinsten olur. Yani Ortaköy'e gidemedim. - Götte patlayan hayaller. PART I -

Oysa termosla götüreceğimiz çayı, orda alıp sahilde yiyeceğimiz simiti, caminin önünde çekineceğimiz facebookluk fotoğrafları düşünüp bütün gün mutlu olmuştum. Hani bişeyi ne kadar çok istersen olurmuş diyen gerizekalı insanlar var ya onların hepsinin götüne lacabo pompası girsin istiyorum. Neden istediğimi de bilmiyorum ama öyle işte.

Bende olsun ben de çarşamba günü Beykoz'a gidip Kıvırcığım'la buluşma kurarak avuttum kendimi. Annem mesaj attı kuzenimi doktora götürcekmişim. Dün gece onlarda kalmam gerekiyomuş. Neyse ben hazırlandım, annem eve geldi, yemeğimizi yedik, çıktık evden. Teyzemlere gittik otobüsle. Ama ben metrobüsle gitmek istedim. Şimdi trafik olur falan filan çekemem ben. Anneme de yürümek zor geldi. Toplu taşımalar benim bebeğim gibi ama sadece ineceğim durağı önceden bağıranlar. Ya da bi otobüsün son durağında inceğim zaman biniyorum (mesela Taksim'e giderken)

Annem sonra geri döndü. 12'de çekyatı açıp yattım ama bi türlü uyuyamıyorum amk! Sağa dön, sola dön, yok olmuyor. Ev havaalanına yakın olduğu için uçak sesinden de durulmuyor. Ben de seste hiç uyuyamam. Beni uyandırmak için yapılacak en güzel yanımda uyuduğum odada iki kişinin konuşmasıdır. Benim kulaklar açılır, beyin direk oraya odaklanır falan filan. Dedikodu kaçar mı?Derken uyumuşum sabah da 4,30'da kuzenimin hazırlanma seslerine uyandım. Ben de yüzümü falan yıkadım dişlerimi fırçaladım taksiye binip gittik gittik Bakırköy Devlet Hastanesi'ne. 

6'da MR çektirdi bacağından ve 11'de de başka bi doktora randevusu olduğundan kahvaltı yapıp uyuyacak yer aradık. "Düşünen Adam Heykeli"nin arka taraflarındaki şiir kitabı şeklindeki bankların birinin üstüne  kurulduk. O uyudu ben hiç uyuyamadım. Hem ses var, hem de güneş doğmaya başladı.  Aydınlık, hiç sevmem. Yok olmuyo, uyuyamıyorum. Abi bu hastane ne güzel bi yerdir lan. Sırf yeşillik, huzurlu, hastalanıp içinde yatasım geldi. Ama psikiyatır  olunca orda çalışacağım için gerek yok :P

O sırada kuzenin telefonunu alıp Kıvırcık'ıma mesaj attım. Ve gelen ilk cevaptan bugün geri dönceğini öğrendim. -Götte patlayan hayaller. PART II-

Biraz üzüldüm. Bu demek oluyor ki Kıvırcık'ımı bi 10 gün daha göremicem. Ve dersaneye sevgili olarak başlayamıcaz. Ne bokta bi durum benim için. Onunla birlikte kurduğum hayaller bir bir yok oluyor. Rüyaların tersi çıkarmış derler ya bu da onun gibi bişey benim için. Çok kötüyüm ya. Daha ne olsun. 

Olmuyor işte, olmuyor. Ne kadar çok istesem, yok anam yok. Bu bana evrenin bi mesajı olabilir mi? Ama nasıl bi mesaj olarak anlayacağımı da bilmiyorum.
  • Bir yeni mesajınız var: Sevgili PATRICK, sen bu kızın peşinden koşuyosun ama sana nah veririm! anla artık bu kızı sana yâr etmiyeceğim.
           YOKSA?
  • Bir yeni mesajınız var: Sevgili PATRICK, sen bu kızın peşinden koş ki sonradan ona anlatacak şeylerin olsun. Değerini bilir o zaman. Bu maratonun sonuna ulaşırsan istediğini alacaksın.
Mı demek istediğini hâlâ anlamış değilim. 


Sabaha kadar ağlamak istiyorum.

6 yorum:

  1. Su hastaneye huzur dolu bi yer diyen bi sen varsindir herhalde :D kıvırcık konusunda da biraz sabır lazım bence ayrıca dershaneler on gun sonra mı acılıyo :S

    YanıtlaSil
  2. ayın 8'inde açılıyo bizim dersane. istanbuldakiler geçen hafta başladı galiba bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  3. FAntaziler zevklidir ama tabiki bazıları zor.

    Bence peşinden koşma.

    YanıtlaSil
  4. kazulet,teşekkürler gözünün yağına yumurta kırdığım.

    erkek, ben de öyle yapmayı düşünüyorum artık.

    YanıtlaSil
  5. nası yorumlarsan oyledir evrenin mesajı..
    koşabilirsin de gidebilirsin de.
    tamamıyla sana bağlı.

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.