15 Temmuz 2011 Cuma

son 10 gün

1,5 senedir bi kıza aşığım, evet AŞIĞIM. Geçen senedi sınıftan arkadaşlarla "SEVGİLİLER GÜNÜ"nü izlemeye gitmiştik ve ondan sonra başladı herşey.

9. sınıftan beri arkadaşız (ben adına "kıvırcık" dicem) onunla. Her dönem bi aşk yaşarım ben; 9. sınıfta bi kız, 10. sınıfın başlarında bi kız ve 10. sınıfın sonrasından bugüne kadar bi kız.

Kırvırcık zaten 9. sınıftan beri dikkatimi çeken bi kızdı. 9. sınıfta pek yakın olmasak da 10. sınıfta çok yakındık. Baştan gayet güzel arkadaştık ama benim gömlüm kaydı işte ona. Ben ilk görüşte aşk yaşayamıyorum, üstünden biraz zaman geçmesi gerekiyor birine aşık olmam için. Kıvırcık; sarşın, kıvırcık saçları olan, balık etliden hallice bi kızdır.

Bizim ordaki sinemaya filmler gösterim tarhinden sonra biraz sonra girer. Bu bazen 1 hafta, bazen 2 bazen de aylar sonra. Bu film de 1 ay sonra girmişti galiba tam emin değilm. Ama kısa kolluyla gitmiştim sinemaya onu hatırlıyorum. Mayıs gibi de olabilir emin değilim. 6 arkadaş gitmiştik sinemaya ve bu filmi izleyenler konusunu bilir. Spoiler vermiş olucam ama bu filmde "en iyi sevgili arkadaştan olur" mesajı veriyor. Ben de "romantik serseri"yim ya hemen bunu kurguladım kafamda ve şanslı kişi Kıvırcık oldu. Ve o günden beri deli gibi aşığım ona.

10. sınıf bitene kadar pek bişey yoktu aslında, tam aşık olduğumu yaz tatilinde anladım. Onsuz yapamıyordum. O ise bana facebooktan "kardeşlik isteği" yolluyordu. Bundan çok insana koyan bişey olmaz heralde. Aslına bakılırsa Kıvırcık tip olarak güzel ama kişiliği bakımından pek sevdiğim bi tip değil, ne demişker; "gönül bu...".

Bu Kıvırcık aslında benim okuduğum yerin yerlilerinden, doğma-büyüme oralı. Ama Beykoz'da yakın akrabaları var ve tatillerde oraya geliyor. Bu dönemin sömestrında da geldi. Önce benim oturduğum semtteki akrabasına geldi 1 hafta kadar orda kaldı ve biz sadece bir kere bulaşabildik ve yanımızda da bi arkadaşımız vardı. Oysa ben ona çıkma teklifi etmeyi düşünüyordum.

Beykoz'da bunun bi akrabasının kocasının kardeşi var (onun adı da "mütahit" olsun, çünkü adı mütahit'e çok benziyor) ve Kıvırcık Mütahit'e  aşık. Hem de deli gibi. Çocuk da sözde bunu seviyor ama Kıvırcık'ımı sikleyen yok.

Sömestrda bu Beykoz'a gidince Mütahit'le karşılaşmış doğal olarak ve bana onunla ilgili bi mesaj attı. Bense onu tersledim. "Bana ne o salak çocuktan!" gibisinden. Ve kısa bi süre konuşmadık. İkinci dönem başladıktan sonra ben ona daha bi yakın davranmaya başladım, sevgimi gösteriyorum ona. Ama o hale "arkadaştan sevgili olmaz" diye nutuk atıp duruyor. Bu yüzden ona aşkımı ilan etmekten korkuyorum.

Gelelim 10 gün sonra ne olacağına. Kıvırcık şuan yine Beykoz'da ve 25'inde benim semtime geliyor. Ve bir hafta burada kalacak. Ve benden başka onu gezdirecek kimse yok. Ve ben İstanbul'a gelmeden önce onunla plan yaptık. Aslın ben o planı daha önce kendi kendime yapmıştım onun benim semtte kalcağını bilmediğimden sadece fantezi olarak kuruyordum kafamı. Geleceğini öğrenince hemen planımı söyledim. "Ben gelir seni alırım, ordan tramvayla Galata'ya gideriz, Galata'dan Taksim'e yürürüz, Taksim'den Mecidiye Köy'e Cevahir'e gideriz ve oradan yine metrobüsle eve bırakırım seni" diyiverdim bi çırpıda.

Ama planımın asıl parçasını söylemedim. Ona aşkımı ilan edicem. Bu İstiklal Caddesi olur ya da Galata bilemiyorum.

Ama çekindiğim şeyler de var. Sınıfın tepkisinden korkuyorum. Bizim sınıfta Kıvırcık'ımı seven biri var. Ve bizim sınıf içinde sevgili olanlar çok. Bana yardımcı olun. Ne yapayım.

Bi de kışın yolda yürürken eldivenimin sağ tekini vermiştim ona. Ve o eldiveni o kış boyunca elimden çıkarmadım.

şarkı:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.