7 Temmuz 2011 Perşembe

sex ve şarkıları

Tamam şarkı dinlemeyi çok severim ama benim için şarkılar da gruplara ayrılır. Bu akşam "sex şarkıları" diye bi konu aklıma nerden geldi bilmiyorum. Sex yaparken slow mu, yoksa hareketli şarkı dinleneceğini gerçekten karar veremedim. Hani "hayatta pop dinlemem" diyip, gittiğin bi kafede bütün akşam boyunca Serdar Ortaç, Demet Akalın v.b'lerini dinlemek sana zevk verir ya bence bu da bunun gibi bişey.

ilk şarkı "KRAL"dan geliyor. Hayalim bu şarkıda sex yapmak ama bi türlü gerçekleştiremedim. Yemin ederim ki en sexi şarkı bu dünyadaki. En seksi adam da bu. Tamam adam konusunda boşuna yemin etmiş olabilirim ama şarkıyı tek geçerim. Düşünsenize bu şarkı çalıyor soğuk bir kış günü arka fonda sıcacık evde yorganın altında elde kırmızı şaraplar uyumaya dalıyosunuz. Çok güzel olmaz mı?


Sıradaki şarkılar ise Teoman'dan bu adamın da çok pis azdırıcı şarkıları var, öyle böyle değil.bu şarkıyla insan neden sevişir bilemiyorum ama öyle işte benim sevişesim geliyor.


Bu şarkınında ayrı havası vardır bende.

Bu şarkı ne desem sanki uzun bi beraberliğinin baharında sevişilecek gibi geliyor bana.


Nedendir bilmiyorum ama bu şarkı bana çok seksi geliyor. Belki şarkıyı söyleyen adamın yakışıklılığındandır.


Benim aklıma gelen şarkılar şimdilik bu kadar. Zamanla bunun partII, partIII gibi yenilerini de yaparım. Ayrıca şarkı önerilerinizi de bekliyorum.
He sorarsan sen hiç bunlarla seviştin mi, diye. Yok sadece Fever'da hafif bi öğüştüm, o kadar.

3 yorum:

  1. take that _ what do you want from me
    ve
    usher - there goes my baby

    YanıtlaSil
  2. U2 One da iyi ve aşkla yapılan sekse iyi gider bence:)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.