29 Temmuz 2011 Cuma

Sevişmek güzel şey. SEVİŞMEYEN KALMASIN.

Salı günkü moralimi bilmeyen yoktur. Sıfırın altına indi, indi, indi. Ağlamak istiyordum ki ağlayamadım. O kadar kolay ağlayamam. Belki o anda fonda bi Ortaçgil olsaydı ağlamam, rahatlamam daha kolay olabilirdi. Neyse zaten artık Kıvırcık'ımla ilgili plan kurmuyorum. Yeni tatil planı yaptık Domuz'la beraber. Domuz kim diye sorarsanız, liseye gittiğim şehirdeki ilk en yakın arkadaşım. Arar ara kavga ederiz, küseriz, konuşmayız ama severim onu. Salı gece msn'de konuşuyoduk canım sıkıldı falan biraz kafa dinlesem iyi olcak falan derken. Plan yaptık. Annemlerle de konuştum olurlarını da aldım. Çok detay vermek istemiyorum. Eğer yine olmazsa hayata tekrardan küsmek istemiyorum. Tatil planım hakkında bi kaç ipucu vereyim: otostop, çadır, ada.

Yaklaşık 2 aydır msn'den konuştuğum İstanbul'dan biri vardı ve dün onunla buluştum. Tak etmişti artık canıma dudaksız geçen her gün. Biraz etsin yani kaç ay oldu tenime kendi elimden başka ten değmeyeli. Dün yine konuştuk ve anlaştık. Kahvaltı yaptım, duş aldım, dişerimi fırçalayıp bütün toplu taşımaların anasını ağlatıp gittim onun yanına. 

Ben metrodan indim evine yakın durakta ve onu beklemeye başladım. "Bekletmezsin dimi? diye sorduğumda "hayır" demişti ama durakta onu göremeyince korktum.Telefonunu arıyorum açmıyo.Aha onca yolu boşuna geldin diye kızaarken o aradı. Az yolunun kaldığını söyledi. Onu söyledi ya gelmese de olurdu. Allah'ım o nasıl bi ses? Çok etkileyici bi sesi var. Ben eridim bittim güneşin etkisiyle de. 7/24 konuşsun ben onu dinlerim. Çok karizmatik bi sesi var.Evine gitmek için de 10 dk'a yakın yürüdük.

Boşnakmış, hafif kilolu. İki üniversite bitirmiş; ilkinde işletme, ikincisinde öğretmenlik. Ve şimdi ikisinden de alakasız bi meslek yapıyor. Bu beni çok şaşırttı. İstanbul'a geleli 5 ay kadar olmuş. Bi arkadaşıyla aynı evde kalıyomuş. Ama arkadaşından memnun olmadığı için ev değiştirmeyi düşünüyo. 

Eve giderken kola aldık. İlk önce kola getirdi, içtik. Laptop'undan da tv izliyoruz. Konuştuk biraz biraz. Sonra hop yumulduk birbirimize. Hem karimatik bi sesi, hem de harika dudağı var. Koltuktaydık  öpüşürken. kalktı ayağa üstümden tişörtümü çıkardı. Ben de etkiye tepki olarak onunkini çıkardım. Sonra oturdu yine yanıma. Öyle sabaha kadar kalabilirdim. Ev giriş katta olduğu için bütün camları perdeleri kapattı. O yüzden de çok terledi. Tabii beni görünce de azdı azgın teke. Arada ter silme molası verdik. Harika ya tam sevdiğim tiplerden. Uzuzn boylu, hafif şişmam. Renkli gözlü, kumral. Oyş göz göze geldikçe içim eridi bitti. Tatlı bi adam işte. Kot pantolon da bi yakışıyo anlatamam.  Koltuğa yatırdım onu, ben de üstüne çıktım. Sonra o benim üstüme çıktı falan. Harika dudaklar lan. Yoksa uzun zamandır duak görmediğimden mi böyle oldu. 

Derken kalktık ayağa, pantolonlarımız çıkarmaya çalıştık dudaklarımız kenetlenmiş biçimde ama olmadı rezil ettik kendimizi. Umursamadık 1 saniyede çıkardı herkes kendi pantolonunu. Oh be rahatladık. Ama bi sorun vardı. ikimizinde boxerlarda bi hareketlenme. Olmasaydı sorundu zaten. Neyse doncanak atıldık yatağa. Yumuşacıktı yatağı. 


Yatakta da biraz öpüştükten sonra çıkardı donumu da başladı benimkini emmeye. Sonra memişlerimi de bi güzel emdi yaladı. Boynumu da emmek istedi ama ona izin veremezdim. Ya biri görürse? Harika bi yalaşılı vardı. Üstüme sallanmaya falan başladı. İkimiz de anal ilişki istemiyorduk. O yüzden sürtünüyorduk birbirimize. Çok da güzel oluyordu. Bu kadar zevk aldığımı hatırlamıyorum. İnlemeler oluyor karşılıklı falan filan. Sonra ben bunun üstüne çıktım çükünü kalçalarımım arasına alıp sürttürüyordum. zevkten çıldırdı. Öpüştük yalaştık. Bi ara 69 yaptık derken  boşaldık. Gittik duş almaya. 

Duşakabinin geniş olması iyiydi. Yoksa ikimiz sığamazdık. Köpürttük heryerimizi yıkandık yine öpüştük suyun altında. Çıktık bana havlu verdi kuruladım vücudumu. O da kurulandı. Geçtik odaya tekrardan. Biraz daha sohbet ettik.  "Ben artık kalktıyım" dedim. Tamam dedi. Tişörtüm onun arkasında olduğundan uzandığımda hop yapıştık yine. Ve aynı şeyler baştan yaşandı. Allahım istekliyim evet. Sevdim o adamı. Ateşli. 

Geçtik yine yatağa, yalaşma, 69, öpüşme, emişme, sürtüşme derken bir posta daha boşaldık. Duşa girdik tekrar terlerimizi atmak için. "Bu sefer cidden kalkalım." dedim ve onun da üçüncüyü yaparsa bu gece işe gidemeyeceğini söyledi. Ve kalktık beni metroya bıraktı. Ve ben akratma yapma manyağı olarak eve göndüm.

Bana güzel bi hatıra bıraktı sağolsun. Salakları çenemi sikmiş. Benim de sakallarım vardı ama uzun olduklarından bi zararı olmadı ona. Şimdi çenem soyuluyo. Öyle işte güzel bi gündü. Sevişmedim, sevişmedim, tam seviştim. YUPPİ!


4 yorum:

  1. ay resmen sertleştim okurken.

    YanıtlaSil
  2. x-coach aynen lan.
    ofisin ortasında.
    hayır oyle cok azdırıcı bi yazı da deil sanki.
    allahm iyi deilim snrm xD

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.