21 Temmuz 2011 Perşembe

sadece biraz daha duyarlılık

Araya şunu da eklemek istiyorum ki yaşadığım semtte 2-3 gündür çatışmalar oluyor terör örgütü yandaşları ve mahalleli arasında. Bu ülkeye kesin bi ayarın gerekli olduğunu düşünmekteyim bu 17 yıllık beynim ve biraz bildiğim şeylerden yola çıkarak. Siyaseti sevmem.Ve gösteriler hala da devam ediyor. Sesleri akşam saatlerinden beri devam ediyor, bundan rahatsız değilim, insanların düşüncelerini uğruna sokaklara dökülmeleri beni mutlu ediyor. Keşke ben de özgür olsam ve yürüyüşlere katılsam, olaylar hakkında daha çok şey öğrensem. Saatlerdir tüylerim diken diken şekilde dinliyorum bi kaç sokak öteden gelen ıslık, tezahürat, alkış kimi zaman da marş seslerini. Ve olayları internetten takip ediyorum. DHA galiba gösteriyi taki ediyor, çünkü takip ettiğim sitedeki metinler DHA'dan alıntı. Yarın haberlerde ayrıntılı bi şekilde olayın detaylarını izlerim diye düşünüyorum.




Aslında bu yazıyı yazmak için açmamıştım "yeni kayıt" penceresini. Planlarımdan bahsetmek istiyorum ama yazasım gelemedi, planların ne önemi var ki? Her gün biraz daha yok oluyorum.




şarkı falan da yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.