13 Temmuz 2011 Çarşamba

ROCK N' ROLL

Bi yazımda Kadıköy'e bi arkadaşımla buluşmaya gittiğimi anlamıştım ya şimdi ise o arkadaşın kim oludğunu anlatıcam size.

Liseye başlayana kadar İstanbul'da yaşadığımı ve lise için başka bi şehire dedemlerin yanına gittiğimi bilmeyen varsa artık onlar da öğrenmiş oldu. Gey insanlarla tanışmak için chat sitelerini kullanıyordum. Sonra fake bi facebook hesabı açtım. Bunlar 9. sınıfa başlarken oluyor oluyor hep. O fake hesabım hala da açıktır. Ama adım çok değişti. Tabi bir çok da msn adresim oldu.

Okuduğum ilçe küçük bi yerdir ve çok da üniversiteli öğrenci vardır. Çoğu kampüsün şehrin merkezinde bildikleri için yazmışlar tercihlerine ama ilçe mmerkeze otobüsle 1,5 saat ve yol parası da 12-13 lira gibi bişey. Merkez de İstanbulun deniz kenarındaki az gelişmiş bi ilçesi gibi. Şimdi size anlatacağım çocuğa "E" diyeceğim ben, isminin ilk harfi.

E. de üniversite okumak için gelmiş buraya, o da merkezde sananlardan. Ayrıca harçlığını çıkarmak için kitapçıda çalışıyor. Benden de 2 yaş büyük.  Akşam okuluna gittiği için gündüz kitapçıdadır hep. Sınıftan yakın bi kız arkadaşım ("S" diyelim buna da) E.'le kitapçıdan tanışmışlar sonra facebookdan devam etmiş arkadaşlıkları, S. arada E.'i görmeye gider falan öğle araları. Tabi ben de E.'yi kitapçıdan tanıyorum, bi kaç kere yolda karşılaşmışım falan.

Bu kasım -aralık ya da ocak da olabilir tam emin değilim- İstanbula gelmiştim yine. Film izle, tweet gir derken sabahın köre oldu.Ve fake hesabımda ekli olan bi çocuğa "selam" yazdım. O da cevap verdi ve o da benim okuduğum yerde okuyomuş falan filan. Msnlerimi aldık, sıra birbirimizi görmeye gelmişti. Kamera açacaktık. Yolladı istek, kabul ettim. Kamera direk yüzüne tutuldu, ben ise yüzümü göstermedim. Çünkü o kişiyi tanıyodum, bizim kitapçıdaki çocuktu, E.'di. "Açamam" dedim, ısrar etti, ama açmadım. Sohbet etmeye başladık...

Konular birbirini açtı ve benim msndeki avatarım Elvis Presley'di. (şu sağdaki fotoğraf). Uzun uzun konuştuk. Ve benden kendimi göstermemi istedi ben yapamadım, beni tanıyabilirdi ve küçücük yerde rezil de edebilirdi. Tanımıyordum onu o kadar iyi.  Elvis üzerine konuşmaya başladık sonra da ve bana "Eğer bir gün benimle tanışmak istersen dükkana 'ROCK N' ROLL' diyerek gir" dedi.

Daha sonra E. twittera girmiş, S.'den beni bulmuş falan derken biz bununla interneten bayağı konuşmaya başladık. S.'le E.'i ziyarete falan gidiyoduk okuldan sonra. Bayağı yakın arkadaş olmuştuk. Ama benim aklımda hep bi soru işareti var: O benim "o çocuk" olduğumu anlamış mıdır? Uzun zamandır da arkadaşız.

Ya bana bi gün "sen Elvis'çi çocuksun dimi?" derse ben ne cevap veririm ki?

Ve E:'nin gerçek profilini kemin gerçek profilime eklediğim günden beri Elvis paşlaşmıyorum. DEJA-VU falan olur belki, hiç gerek yok.

-dikkar bu bir reklamdır: eski blogum olan http://petrikstar.blogspot.com/'u entellik için kullanıcam, diğer bütün yazılarım burada olcak-



Şarkı:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.