24 Temmuz 2011 Pazar

Oysa ne güzel hayallerim vardı.

Az önce Kıvırcık'la konuştum. Naber, nasılsın falan filan derken bana buraya gelemeyeceğini söyledi. Onunlaa konuşurken annem de yanımda olduğu için üzülemedim bile. Beni Beykoz'a çağırdı. Oraya gitsem mi diye düşünmekteyim. Yol çok uzun geliyor ama gidip güzel bi gün geçirebiliriz, sonra ben geri dönüş için otobüse binerken de kulağına kısık sesle "seni çok seviyodum ve hala da seviyorum" desem ve ayrılsam. Güzel olmaz mı?

Evet, evet öyle yapmalıyım. Çok etkileyici olur. Eminim. Şimdi ben biraz daha hayal aleminde yaşıyım. Bi kaç arkadaşıma fikrini sorayım.

4 yorum:

  1. biraz da burayı kirletelim:P
    aaa iyi de kendikendinle konuşmuşsun ne yorum yapiim ki şimdi? haydi git de sen de rahatla biz de rahatlayalım:D

    YanıtlaSil
  2. bi akıl ver mesela, şimdi ben taaa beykoza gitçem ya orda kıvırcığım beni nereye götürürse oraya gidicez tamam hoş da ona ne zaman açılmalıyım onu söyleyebilirsin. Ortalara doğru mu, yoksa ben geri dönmeden az önce mi? Bi fikir ver bakıyım.

    YanıtlaSil
  3. ortalara doğru tabii ki de. giderayak konuşmalardan hayır gelmez.

    YanıtlaSil
  4. çok karasızım bi kız arkadaşım sonlara doğru söyle dedi bilemiyorum ne yapsam.

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.