16 Temmuz 2011 Cumartesi

"Kıvırcık" yiyip sağlığımı mı korusam yoksa bi "Yavru Panda" evlat edinip doğaya katkıda mı bulunsam?






VS







Kıvırcık'ımdan önceki yazımda bahsetmiştim ama bugün ortaya bi "yavru panda" çıktı.

2010'un son aylarını göstermesi gerekir takvimin. Yine İstanbul'dayım ve sabahın köründe dalmışım gay chat sitelerinden birine. Amacım birini bulup sikişmek değil, vakit öldürmek, insan tanımak. Evet, evet, insan tanımak. Ben yeni insanları tanımayı çok severim. Belki "psikiyatr" olmak istememim nedenlerinden biri de budur. Ve bil çocuk çıkar karşıma; 23 yaşında, aynı semtteyiz ve çok tatlı.  Konuşmata başlarız hafiften, sonra chat kasar ve msnden devam ederiz.

Buluşamayız İstanbul'da onunla, vakit olmaz ve bi kaç gün sonra ben giderim tekrardan geldiğim yere. Orda da devam eder konuşmamız. Çok tatlı biri olduğundan kopamam ondan. Ama bi sorun var ki beni çok benimser, bana aşık olduğunu söyler. Daha ne olsun? Bana aşık olmuş. Her gece kamerada karşılıklı birbirimizi izleriz, soyunuruz, 31 çekeriz ve uykumuz gelince de yatarız. Ama bu beni çok sahiplenmiştir ve ben de özgürlüğüme düşkün bi insan olduğumdan bu duruma daha fazla dayanamam.

Silerim msn'inini, bir de üstüne üstük yeni msn açarım kendime. Ordan devam ederim hayatıma. Yeni kişler bulmaya, onlarla tanışmaya, analiz etmeye ve sonra da engeli basıp silmeye. Nedense hiç biri o'nun gibi etkili olmamıştır.

Ve aylar geçer ben bi chat sitesinde dolanırken onunla tekrardan karşılaşırım. Ama onu msn adresini verene kadar tanımam. O msn adresini nasıl unutabilirim ki? Daha geçen gün tekrardan eklemiştim ve bi daha girip bakmaya cesaret edememiştim. Ya açıksa, diye.

Msn adresini verdikten sonra "ben seni tanıyorum, ekleyemem..." gibi cümleler yazsam da ona bal gibi istiyordum onu. Nasıl istemem, çok tatlı gülüyor bi kere. En azında benimki gibi gülerken gizlemek zorunda kalmıyor. Naza çekiyorum kendimi. Ne hakla çekiyorsam bilemiyorum. Çekiyorum işte. Bana değer verdi ya piç, acı çektirmem gerekiyo ona. Çünkü benim değer verdiklerim beni götlerinde kuyruk ettiler. Yani en azından şimdiye kadar sevgime değer veren birine rastlamadım. O yüzden galiba 1-2 buluşmalık ilişkiler yaşıyorum. Sorun da değil, insan tanımak benim işim.

Veriyorum sonunda tekrardan adresimi ona. Konuşmaya başlıyoruz. Baştan beni tanımamazlıktan geliyor ve "unutulduk mu?" dememle kopuyor ipler yeniden. Konuşmaya başlıyoruz, kamera açıyoruz. Özlemişim, biraz da kilo almış pezevenk. Ona "yavru panda" diyorum ve gülüyor, çok güzel gülüyor. O güldükçe sanki Johnny Depp beni sikiyomuş gibi hissediyorum. Çok zevk alıyorum onun gülmesinden.

31 çekmeye başlıyoruz tekrardan o boşalıyor ama ben anlamsız bi şekilde zevke gelemiyorum. Zorla da olsa boşalıyorum tekrardan. Konuşmaya başlıyoruz tekrardan ve anlatıyor. bi işe girmiş ve "8 ay" çalışıp çıkmış. Ben bunu duyunca şok oluyorum. Nasıl ya? Sanki 2 en fazla 3 ay önce silmişim bunu gibime geliyor. Konuşuyoruz tekradan. Bana tekrardan aşkını ilan ediyor. Buluşmak istediğini söylüyor. Ben de tamam diyorum. Annemle bu akşam bi yere gideceğimi, eğer annemin gelmezse onun gelmesini teklif ediyorum; kabul ediyor.

Annemi arıyorum ve çalışacağını söylüyor bana. Ama ben görüşmeye hazır olmadığım için "Yavru Pandama" annemle gideceğimi söylüyorum. Gittiğim yere annem 1 saat kadar geç geliyor. Onu da ben çapırıyorum, canım çok sıkılmıştı çünkü, Pandam'da kaldı aklım. Eğleniyorum gittiğim yerde. Ama Pandam'a da yarın için söz veriyorum buluşmak için.

Eve geliyorum msnde konuşmaya başlıyoruz tekrardan, ve Panda yine eski Panda, bana yine hakim olmaya çalışıyor. Gerçek facebook hesaplarımı eskiyoruz ve arkadaş olmak için anlaşıyoruz. Arkadaş ama normal arkadaş değil. Sex yapan, birbiriyle herşeyi konuşabilen arkadaş. Ama öyle olmuyor daha ilk günden. İki dakika bişey yazmadığım zaman hemen triplere giriyor, yok sevgilinle konuşuyorsun demeler falan filan.

Uzun uzun konuştuk tekrardan herşeyi silbaştan. Ve o benim bi sevgilim olduğunu biliyor ama sevgilim değil, sevdiğim bi kız var o da KIVIRCIK. Ama Panda'ya da birşeyler hissediyorum ama bunun içinde cinsellik yok. Nedir ben bilmiyorum. Bununla kendi msnlerimizi ekleştik ve ben bununla yazışırken bir başka arkadaşımı aldım yanlışlıkla konuşma hemen sinirlenmeye başladı. Ve giren çocuk da neye uğradığını şaşırdı.
O durumu toparlamaya çalıştım bana dedi ki "sevgilinle böyle tanışmak istemezdim." ortada bi sevgili yok ama.

Yatıcam kalkıcam ve onunla 1 saatlik de olsa buluşucam. Görmek istiyorum sadece msn'de mi yoksa gerçektede mi öyle.

Ayrıca bugün Kıvırcık'ımla konuştum. Gelcekmiş buraya ve bana Mütahit'i kafasından tamamen çıkardığını anlattı. O ne kadar üzülse de ben o kadar çok seviniyorum. Benim olmasına çok az zaman kaldı. Buraya gelecek, ve Taksim'de ona ilanı aşk edicem. Ya Panda neolucak? Panda düzeldi diyelim ya sonra? Ben gittikten sonra yine aynı hareketleri yaparsa?

Of, ulan of. Kahpe dünya. En iyisi galiba Pandamla buluşmak sonra herşeyi oturup baştan düşünmem lazım. 1,5 yıldır sevdiğim KIVIRCIK mı yoksa bana değer veriyor diye PANDA mı? İkisini aynı anda idare etmek nasıl bi fikir?

Çok kararsızım, bira bana yardım elini uzatsın. Kimse yok mu? Ne yapacağımı cidden bilmiyorum.
Bu muhteşem ay manzaralı gecede ben neler düşünüyorum. Güneşin doğuşunu izleyip sonra da uyumak istiyorum, bunu cidden istiyorum.

şarkı:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.