10 Temmuz 2011 Pazar

İçimden "Luxus" geçiyor, durduramıyorum.



Sıkı bi Luxus takipçisi değilim ama canım istedikçe dinlerim. Geçen gün facebookta dolanırken Luxus'un paylaştığı bi bağlantı vardı -‎9 Temmuz Luxus Konserine Davetli olarak katılmak isteyen arkadaşlar İsim Soyisim + yanındaki kişi sayısını (ör: Brad Pitt +4) info@luxusorientalblues.com mail adresine yollayabilirler..- diye. Ben de öylesine yollayım dedim "Patrick Star + 4" yazıp yolladım ve bana sonra onaylanmıştır diye mail geldi. Çok mutlu oldum, ne yapacağımı bilemedim.

Bar programı olduğu için 18 yaşımı geçmiş olmam gerekiyor ama gel gelelim daha 17 yaşıma girmeme 1 ay var. Sayfanın adminine mesaj attım, ne yapabilirim annemle gelsem olur mu, diye. Olur, dedi. Bi arkadaşa haber vermiştim, beleş konser var kaçmaz. Onu ikna etmiştim gelcekti. Ama anneme sormamıştım. Annem akşam işten gelince ona anlattım olayı ama işi varmış; arkadaşı ev taşıyormuş yardıma gitçekmiş. İYİ BOK!
Derken gidemiceğim anlaşıldı. Babamla gitmek istemiyordum, ne bok anlardı salak herif Luxus'tan.

Cuma günü Marmara Forum'a gittim alışveriş için. H&M'den alışveriş yaptım. Ama sakın zengin sanmayın beni, 10 liraya inen tshirtlerden aldım bi kaçtane. Dolanırken etkinlik afişlerinde Luxus'u gördüm. NASIL OLUR YA?! 9 temmuz saat 21,00'da hem Marmara Forum'da hem de konser yerinde mi sahneye çıkacaklar? Heralde birinden biri iptaldir. Dün akşam 19,30 gibi evden çıktık annemle, metrobüsle incirlide indik, ÖMÜR PLAZA'daki Starbucksta kahve ısmarladı bana. Sonra o ordan küçükçekmeceye gitti arkadaşına yardım için, ben de Marmara Forum'a döndüm. İki dolanıp eve dönerkende film alıp evde film izlicektim.

Tabi merak ettim Luxus sahne alıcak mı, diye. Hemen terasa çıktım, sahne kurulmuş ve üyeler de soundcheck yapıyordu. Boştu masalar. Hemen en yakın masaya oturdum. Tam karşımda da bu hatun vardı. Bakmayın böyle paçoz olduğuna çok güzel hatun. Gözlerimi ondan alamadım bütün performans boyu. Arada o da bana baktı. Sesi de çok güzel. Allah'ım böyle güzellikler yaratırken beni neden Johnny Depp gibi yaratmadın. He bu arada geçen haftaki Johnny Depp kılıklı yakışıklı fotoğrağrafçı yine ordaydı. Galiba konserlerin fotoğraflarını çekiyo düzenli olarak. Keşke o Johnny Depp kılıklının yerinde olsaydım da şu bebişme "benimle evlenir misin?" diye böğürseydim.

Marmara Forum'daki konser bitince ben hemen soluğu menajerlerinin yanında aldım. "Ben İstanbul Live'daki konsere davetliyim ama yaşım tutmuyo..." diye anlattım derdimi. o "sen gel kapıdan alırım seni hatta minibüste yer varsa beraber gidelim" dedi. Amına koymuştum şansın. Bendeki şans Angelina'yı siken adamlarda bile yoktur. Ben bunların gitarlarını falan taşıdım. Asansör beklerken esmer güzelim bana "sen reşit olmayan çocuk musun?" dedi. Ben de "evet" dedim. "hiç göstermiyosun ama daha olgun gösteriyorsun" gibilerinden bişeyler söyledi. Benim göt de doğru orantılı olarak kalkmaya başladı. Ben, Alper(solist) ve Ozan (akordiyon) aynı asansörde indik. Biraz sohbet ettik.


Minibüste beni şöförün yanına oturttular. Şu gördüğünüz adam benimle yol boyunca muhabbet etti. Çok tatlı bi adam. Onun annesi babası benim oturduğum semtte tanışmışlar falan filan. Gelecek planlarımı sordu, ben de anlattım azcık derken Taksim'deydik. Ben bi kaç parça eşyayı yukarı çıkardıktan sonra babamla arkadaşı gelmiş onları almaya gittim meydana. Onlar salona girmedi, dışarda dolaşmışlar, içmişler galiba. Başlarda takıldım sahnenin önünde. İki yaylandım sağ sola. Sonra arka tarafa geçtim bi taabure bulup oturdum ordan izlemeye başladım. Ben 9'dan beri onları dinlemekten yorulduysan onlar ne yapsın? Ekmek parası işte.

Babamlar giri içeriye sonlara doğru. İki göbekli, döşlerindeki kılları fışkıran adam. Babam elinde tesbihle dolaştı biraz içerde.
2 gibi bitti konser. Ben, babam ve arkadaşı sonra dolmuşla eve geldiğimizde saat 3 gibiydi. Sabah ezanıyla beraber yattım.
Şimdi saat 14,11 ve ben dönerle kahvaltı yapıyorum. SEVGİLER.

NOT: Ben ağustosa kadar her cumartesi Marmara Forum'daki konserlerde olucam. Beklerim.
Yazının şarkısı da Luxus'tan olmalı diye düşündüm.



1 yorum:

  1. aaaaaaaaaaaaah
    alpppppppppppppppperrrr xD

    ben de ben de ben de.
    alperi öpücem dudaklarından kulisteeee.

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.