18 Temmuz 2011 Pazartesi

Entel insanlar neden bana çok itici, yapmacık geliyor?

Bugün Panda'yla hiç karşılaşmadım. Çok rahatım öyle böyle değil. Bu defa da o mu sildi beni, diye düşünmüyor değilim. Neyse geçelim Panda'yı.

Cuma gününe geri dönüş yapıyoruz şimdi. Hani demiştim ya akşam bi yere gittim diye. Ordan devam ediyorum anlatmaya. Ben nereye gidebilirim ki, tabii ki yine MARMARA FORUM. Hem yakın hem de çok kalabalık değil, insan rahatça alışveriş yapabiliyor. Bu hafta Burhan ÖÇAL'ın konseri vardır, bir de DJ MURAT mı ne vardı, konser de akşam 9'da başlıyormuş. Annem o akşam 9'a kadar çalışacakmış ben de tek gittim. 8 gibi oradaydım, çıktım terasa oturdum ama kimsecikler yoktu iki mağaza dolaşayım diye indim alt kata. H&M'e girdim, çünkü orda çok indirim var bu aralar.

Gözüme ilk çarpan şey JOHN LENNON oldu. Daha doğrusu JOHN LENNON baskılı t-shirt. Fiyatı da çok ucuz lan, sudan bile ucuz, 5 lira. Kaçırır mıyım? hemen aldım. Hem de iki tane; biri bana, biri de yakın bi kız arkadaşıma. Ama erkek t-shirtü olduğundan arkadaşı on bin kere aradım ama açmadı. En son o aradı. Small al dedi. Kendime de Large aldım. Bedenim Medium olmasına rağmen large giymeyi seviyorum, bol bol çok rahat oluyor sıcaklarda. (tshirt'ü merak edenlere: click bura) Bi kaç mağaza daha dolaştıktan sonra çıktım yine terasa. Bi sandalye çekip oturdum.

9'da annemi arayıp gelip gelmeyeceğini sordum, ona göre bi masa tutacaktım. Gelirim, dedi. Kanyon'daki konserler gibi oluyor burdakiler de. Böyle iki bikaç masa atıyolar, bar tabureleri falan filan. Hemen gittim bi yaşlı çiftin yanına izin aldıktan sonra oturdum masaya. Bi tabure de annem için tuttum. Sonra o çift konuşmaya başladı benimle. Şehir dışında, dedemlerin yanında yaşadığımı söyledim. Şaşırdılar itici bi ifade kullanarak. Adam mimarmış, kadın da formula pilotumuymuş neymiş adam fotoğraflarını gösterip duruyodu bana. Çocukları da Bahçeşehir Üniversitesi'nde Uluslar Arası İlişkiler okuyomuş. Anlayacağınız zengin bunlar. Beni çok zeki bulmuşlar. O kadar zeki buldun da insan bi burs falan teklif eder. Hepsi lafta bunların.

Benim üstümde GUNS N' ROSES tshirtü vardı. Adam gençliğinde GN'R konserine gitmiş, grup Türkiye'ye geldiğinde. Onu anlattı bana, ballandıra ballandıra. Sadece iç çekmekle yetinip, "DARISI BENİM DE BAŞIMA" diyebildim. Bana kedisinin fotoğraflarını gösterdi, çok tatlı bi kedisi var. Adam bu arada 3 kadeh şarap içti ve hala içmeye devam ediyor. Çok entellerdi. Ben iki bardak kahve, iki bardak kokteyl, bi bardak da vodka içtim. Daha da içerdim ama annem geldi.

Burhan ÖÇAL güzel çaldı. Daha önce bi kaç denk geldiğimde dinlemiştim televizyonda ama adam harika çalıyo. Elini takip etmekte zorlandım bi ara. Oynamaya başlayanlara kızdı. Haklı da adam sanat yapıyo bizimkiler  şıkkıdım şıkkıdım oynuyo.

Bu entellerle o kadar çok konuştum ki ne konuştuğumu bile hatırlamıyorum. Kadın adeta kibarlıktan ölecek, adam sa tam pezevenk tipli. Bi Marmara Forum günlüğüm öyle geçti işte.


  • Bu aralar canım çok sigara içmek istiyor anlamsızca. Her kahve içtikten sonra ağzıma sigara tadı geliyor. 
  • Kardeşim tatilden döndü ve ben yine bunalımlara girebilirim. Kız beni hiç rahat bırakmıyor.
  • Bir kedim olsun istiyorum.
  • Bi arkadaşımla ortak bi blog açtık. Arada ona yazıcaz işte. Umarım bu blogu bulmaz.
  • Geri dönmeme 3 hafta kaldı, ders çalışmam lazım. En azından 9. sınıf konularına biraz bakmalıyım ama bütün gece oturup gündüz de uyuyarak olmayacağını biliyorum.
şarkı: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.