3 Temmuz 2011 Pazar

E, nerde kalmıştık?

Bunu yazabildiğime göre arkadaşın dedesine yakalanmadığımdandır. Arkadaşımın arkadaşları da gelmişti otogara yolcu etmek için. Onları kullandım saklanmak için. Adamın çevrisini sardırttım onlara öyle yerleştirdim otobüse bavulu. Yolculuk gayet güzel devam ediyordu ama silivriden sonra bi kaza olmuştu nerdeyse yarım saat hiç kıpırdamadı otobüs. biz de 22,30-22,45de otogarda olmamız gerekirken 23,40 gibi olmuştuk. Ben hemen indim otobüsten bavullarımı kaptım bagajdan ve direk metroya koştum. Metroyu kaçırırsam eve taksiyle gitmek zorunda kalırdım.

Bizim evin ordaki istasyonda inip hemen bi taksiye atladım. Yürüyerek 10 dk'da gidebilirdim eve ama bavullarımı taşıyamazdım. 3,75 taksi parasını ödeyerek indim taksiden. Babam ordaydı bavullarımı taşımaya gelmişti. 7. kata hiç çıkaramazdım onları, asansörümüz de yok :( Eve geldiğim gibi pijamamı giyip yattım.

Dün sabah 9,30 gibi uyandım ve telefona sarıldım. O kız arkadaşımı aradım, bi arkadaşımızla buluşçaktık Kadıköy'de ama saat kaçta olduğunu kararlaştırmadık. İkisi de uyuyordu. Sonra kız arkadaşım uyanmış aradı beni. 12'de onun evine yakın olan durakta buluştuk Eminönüne gittik. 13,00 vapuruna yetişemedik 13,20'le geçtik kadıköye. Ordan Moda sahiline gidip bira içtik konuştuk...

Geri dönerken metro arızası olduğu için Topkapı'da indirdi bizi. Biz de otobüs bekledik, bekledik, bekledik ama bizim oraya giden tek otobüse de binemedik, çok doluydu. Sonra Bakırköy'e gittik, ordan eve minübüsle gidecektik. Saat 7'i geçmişti ben minibüsten indiğimde.

Dün Marmara Forum'da BAy J'le Geveze'nin konseri vardı onları izlemeye gidecektim. Eve gidip sonra oraya  gitsem yetişemicektim. Annemi arayıp "anne, ben marmara forum'a gidiyorum. isterseniz siz de gelin yemeği orda yeriz" dedim ve neden geç kaldığımı da anlattım. Anlaştık Marmara Forum'da buluşçaz.

Geldiler ordan kanat aldık çıktık terasa yedik sonra Bay J'le Geveze çıktı sahneye ben de sahnenin önüne geçtim. Çok güzeldi eski pop şarkılarını sıraladılar ardı ardına. Tabii aralarda da esprileriyle güldürdüler. Bi ara Bay J sahneyi terketti. Nedeni ise başağrısı midesinemi vurmuş ne. Ama performanlarının en güzelini sona saklamışlar. Ortaçgil'den Sensiz Olmaz'ı söylediler. Anıra anıra eşlik ettim onlara her şarkıda olduğundan daha fazla.

Sahneden inerken Bay J'nin yanına gittim fotoğraf çektirmek için ama kızlardan bana zor sıra geldi, poz verdiğimizde de telefonun şarjı bitti. Çok şanssızım. Ama sıra beklerden kardeşim bi iki poz yakalamış onlarla idare edeceğim artık.

Onların bi fotoğrafçısı vardı çok tatlı bir çocuktu. Benim için Johnny Depp'le aynı yakışıklılıkta. Hafif dalgalı saçlı falan böyle çok yakışıklı. Ver dese verirdim oracıkta.