20 Temmuz 2011 Çarşamba

çırptım çırptım karıştırdım... kendime puding yaptım.

Sokakta bey efendi, mutfakta aşçı, yatakta da fahişe olabiliyorum. Tamam puding yapmak zor bişey değil ama o sıcağın altında ocak başında insan bi kaç kilo ter atıyor. Gecenin körü de olsa çok sıcaktı.  Ve hayatımda ilk defa puding yaptım. Ammağn ne var ki puding yapmakta? Bi şey yok ama karıştır karıştır imanım gevredi. Eğer evde kimse olmasaydı fotoğraftaki gibi hazırlayabilirdim ama gel gelelim ben evde hiç bi zaman böyle dolaşmam birileri varken.

Akşam yemek yerken babama "Baba, ben Eskişehir'e gidicem yeağ." dedim. "Ne işin var orda, kim var orda..." diye birsürü soru sordu tabi ben de "gezmek için gidicem, ne için gidicem başka" dedim. İzin vemedi ama ben annemi ikna edebilirsem bi hafta sonu teyzemlerde kalıcam bahanesiyle gidebilirim Eskişehir'e. Dün tren saatlerine, fiyatlarına baktım. Uygun görünüyo fiyatlar.

Ama puding yaparken en çok istediğim şey neydi biliyo musunuz? Aşk-ı Memnu'da ki gibi yanımda bi sevgilim olasaydı yanımda diye çok özendim.


Bu aralar buralarda da çok aşk böcükleri var, kıskanıyorum onları. Ben de bi sevgili istiyorum. Bi'adam'ın sevgilisiyle yıldönümüymüş dün. Serhat da yeni sevgili yaptı. King zaten mutlu Sıpa'sıyla. Kıvırcığımla buluşsak da artık ben de aşkımı ilan etsem diyorum, her gece rüyama giriyor.



Bu yaz dudağım dudak görmeden bitiyor. Oysa geçen yaz öyle miydi?

4 yorum:

  1. :D :D serhatta yeni sevgili yaptı ha :D ilahi patrick :D :D bulursun umarım en kısa zamanda :D

    YanıtlaSil
  2. bulayım ya ne güzel olur. gel gelelim ki bi kıza aşık oldum ne kadar sex hayatımız olmayacak olsa da sevgilim var diyebilicem.

    YanıtlaSil
  3. Puding falan da yapıyosun işte, bulursun güven bana:)

    YanıtlaSil
  4. Aslısın, kıvırcığım hiç bilmez yemek yapmasını. bi keresinde de ben vermiştim on menemen tarfini. tamamlıyoz biz birbirimizi yeağ

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.