12 Temmuz 2011 Salı

"Bursa çocuğuyum, her yerde sikişirim ben."

Yazacağım yazının bu başlıkla hiç bi ilgisi yoktur. Uzun zaman önce izlediğim bu video geldi aklıma yolda o yüzden böyle bi başlık koydum. Ama heryerde de sikişirim, öyle biline. Şimdiye kadar -araba, ofis, depo, tuvalet...- bi çok yerde sikiştim. Videoyu bilmeyenler click bura.
Taskim'den bıktım artık!!11!!bir111!! Bu arada taksimde pek bi sürter oldum. Beni 7 ağustosa kadar orda bi ev bulsam fena olmaz hani, her gün yol parası vermekten.  Neyse, dün gece yine taksime gittim.Kıllı bacaklarım olduğu için gündüz evde kıllarımı kısalttım tıraş makinasıyla. Şortu o kıllı bacaklarla giyemem. Tamam şort giyecektim ama giymeye şortum yok. Tabi demokraside çağreler tükenmez. Sekizinci sınıfa giderken dayıma aldırdığım Levi's ciğnimi kestirttim terziye. İyiki de öyle yaptırmışım. Boyu kısa geliyodu ama bedeni iyi. Şortu giyince leylek gibi oldum lan. Uzun beyaz bacaklar, dar şort. Kendimi bi tuhaf hissettim. Hatta annemle babama görünmemek için de onlar eve geldikten sonra, tam evden çıkmadan önce giyip çıktım evden.

Saat 20:20 gibi evden çıktım, metrobüsle Mecidiyeköy'e gittim ordan da metroyla Taksim'e. 21:05 gibi de Taksimdeydim. 20 yaşında bi kız arkadaşımla buluşup eve geç döncektik işte. Merve, anadolu yakasında oturuyor, kuaförde çalışıyor. Merve de 21:30 gibi geldi. Meydandaki türk bayrağının altında  buluştuk. Ordan yürüyerek Galatasaray Lisesi'nin karşısındaki Burger'dan hamburger yedik ve salak salak arka sokaklarda dolaşmaya başladık.

Uzun zamandır Taksim'e gidip gelen bi insan olarak arka sokaklarda hiç dolaşmam. Gerek duymamışımdır, nedensiz bi şekilde. Gezdikçe ayaklarımız acımaya başladı. Bi ara bi eşcinsel barında striptiz yapan travestileri falan gördük dışarıdan. Bi barda şarkı söyleyen yanında dans eden feminen erkek vardı, ona da çok güldüm. Feminen erkekler bana çok itici geliyor. Hani erkeksen erkeksindir, memnun değilsen de kız olursun. Ama arasında gidip gelenler bilmiyorum ya öyle işte. Bi ara benimde sanırsam feminen davranışlarım vardı.

Merve'yle bira içmeye karar verdik ve Asmalı Mescit'te içilim dedik ve koyulduk Asmalı'yı aramaya. Yok anam bütün sokakların anasını siktik hala Asmalı Mescit'i bulamadık. Bi ara TRT binasının oraya çıkmışız, bi ara Cihangir'deydik. Büfe işletenlere sorduğumuz zaman yok şurdan gidin, yok burdan gidin dediler ama hala Asmalı'nın "A"sını görmüş değildik. İçmeden yorgunluktan sarhoş gibiydik. En bi adam bize şurdan gidin diyince gördük Asmalı'yı. Aslında o sokaktan bi çok kez geçmişiz farketmeden. Oturacak güzel bi mekan bulamadık. Galata'da bi mekan bulup içeriz ümidiyle indik Galata'ya. TANRIM, SANA GELİYORUM! Ne güzel bi manzaradır bu. Gece yarısı olmuş ve bütün gençler içkilerini kapmış çömelmiş buldukları yere. Hemem aramızda bi kaç konuşmadan sonra biz de gençlere uyup orda içmeye karar verdik. Büfeye girip "iki kutu fıçı bira" dedim, adam bişeyler dedi ama ben anlamadım, başka bi bira söyledi ben de "olur farketmez" dedim heyecanlı bi biçimde. Adam verdi biraları ama bira kutusunun dışı tahta desenli, galiba alkol oranı daha yüksekti; çünkü bi birayla kafam dönmeye başladı. Oturduk orda çeşmenin mermerine kasıntı gibi. millet yayılmıştı grup şeklinde yere. Önümüzdeki grupra gitar vardı ve hep REDD söylediler. Ben de REDD severim hani. İçtik bi kutu biramızı yanında Doritos ve tuzlu fıstıkla. Ben bir tane daha içerdim ama Merve çoktan uçmuştu. Ben de uçarsam meydana nasıl çıkacaktık? İşte Galata'yı zaten çok severdim ama gece o manzaradan sonra daha da bi sevmeye başladım.
İçerken önce Faruk K. geçti önümüzden, ardından da Barbaros Şansal. Merve dedi ki "Bi totoş daha geçerse burdan çıkamayız". zaten totemi de tutmadı.

Sonra çıktık İstiklal'e, ordan da meydana. Gecenin o saatinde neden bi Starbucks açık olmaz ki İstanbul'un kalbinin attığı yerde? Canım çok kahve içmek istemişti oysaki. Dolmuşa binip eve döndük. Eve döndüğümde saat 02:30 gibiydi. Yanımda anahtar yoktu ve zile basıyorum ama kapıyı açan yok. Annemi aradım telefona uyanmış kapattı telefonu, sonra zile bastım açtı kapıyı. Ben 7. kata çıkana kadar uyumuş tekrardan.

Karnım çok acıkmış, haberim yok, evde de yemek yok. Kiraz yıkıyım yiyim dedim, aldım dolaptan kirazı ama sular akmadığı için karpuz yedim. Oturdum yatağa, açtım laptopu msn-facebook takılırken İstanbul'a beraber geldiğim kız var ya o bana canım sıkıldı, gezmeğe gidelim dedi. Olur dedim. Ve yattım. Sabah 11,30 gibi kaltım duş falan aldım, 14:00'da onunla buluştum ve yine Taksim'e gittim. Biraz dolandık ve 18:00 gibi evdeydim.

Sonra Merve'yle kuzeni Hande geldi, zile bastı "HADİ PARİYE GİDİYORUZ" dedi ve üstümü değiştirip aşağı indim. Fatih'e gittik. Kuzeni -benim 5 senelik arkadaşım, Hande- arkadaşında birşey alcakmış. Eve geldiğimde saat 9'u geçiyordu. Hande'yi başka bi zaman anlatırım size, onunla ilgili çok dertliyim. Perşembe günü de Şişli'ye gidicem uzun zamandır konuştuğum, sanal sex yaptığım ultra yakışıklı bi çocukla buluşmak için. Bu arada babam işte elini kesmiş ve izinli, hiç sevmem gerizekalıyı. Kardeşim bi tanıdığımız yazlığına gitti diye sevinirken bu gerizekalı adam çıktı başıma. Artık istediğim yere gidemem rahatça.

BİRİ BANA "DUR" DESİN! Çok yoruldum gezmekten ve Taksim'den.

Bu da şarkınız:

5 yorum:

  1. son yazına neden yorum gönderilemiyor anlamadım. Hoş anlamadığım 1 kaç şey daha var açıkcası :)

    1. halen seni bilmiyor mu?

    2. si ise yazılarında çok detay ve kendin ya da çevrene karşı seni bilebilecek malzemeler veriyorsun :) şu an out musun?

    YanıtlaSil
  2. 1) beni bilip bilmediğini ben de bilmiyorum

    2)"out musun?" derken?

    YanıtlaSil
  3. "out musun" derken; eşcinsel veya biseksüel kişiler eğer ailesine, arkadaşlarına ve çevresindeki kişilere eşcinsel olduğunu açıklamış ise "açılmış" demektir. O manada kullandım dı.

    şimdi de ben eşcinsel miyim nerden çıkardın diye sorarsan düşüp bayılıciiimmm...

    YanıtlaSil
  4. Sadece birlikte olduğum insanlar biliyor. Hiç bi yakınım bilmiyor, o yüz den açtım ya bloğu, içimi dökmek beni dinlemek isteyen olursa da dinlesin diye. Şu çok ayrıntı veriyosun dedin ya neden o kadar ayrıntı verme gereği duyduğum tartışılır bi konu. Düşündüm de vermememiliym o kadar ayrıntı, sağol.

    YanıtlaSil
  5. diğer yazılara yorum yazamıyorum ?

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.