4 Temmuz 2011 Pazartesi

Çılgınlık Benim Damarlarımda

İki gündür yatağımdan tuvalete gitmek haricinde çıkmıyorum. SHAMELESS diye bi diziye başladım sıkılmadan onu izliyorum. 5. bölümüne geldim. Mutluyum ama biraz canım sıkılıyor. Bi ara duş alsam çok iyi olacak diye düşünüyorum. Ter kokan bedenim, yağlı saçlarım, uzamış sakallarımla mutlu değilim. Benim de uyum bu ne yapayım, evden çıkma durumunda olmadığım sürece duş almam. Bu sabah chat sitelerinde bi kaç kişi aradım bahaneyle duşa girerdim ve iki temiz hava alırdım.Ama yok hepsi bi gerizekalı, bi havalı. Ben de şansıma küsüp dizi izlemeye koyuldum işte. Aklıma nedense bi ilişkimi anlatmak geldi. Aklıma nerden geldiğini de anlamış  değilim ya neyse.

Geçen yazdı bu zamanlardı galiba, emin değilim. Chatte bulmuştuk galiba birbirimizi. Sultangazi'de oturuyordu ve ben oranın da neresi olduğunu bilmiyodum. Konuşuyoduk işte bana işinden falan bahsediyodu. Otobüs acentası mı ne varmış. Gezilere otobüs veriyorlarmış. Böyle götü kalkık birşeydi işte. Nerde nasıl sevişiriz diye konuşurken aklımıza değişik fanteziler geldi. Bi alışveriş merkezinin tuvaletinde sevişmek gibi.

Bunu daha önce yapmıştım ama karşımdakiler bana direk siklerini uzatınca kapıyı yüzlerine kapatıp çıkmıştım kabinden. O ne lan öyle, önce gözümün önünde işiyosun sonra da "al ağzına" diyerek bana uzatıyorsun. Bense sadece dudaklarının tadına bakmak istiyorum. Tamam genç olabilirim ama benim de kendime göre zevklerim var. Biraz anlayış lütfen!

Neyse bununla buluştuk benim eve yakın bi yerde, atladık taksiye gittik avm'e. En alt kattaki kafede 2 kola ve iki su söyledik. İçtik, sohbet ettik derken azıştık karşılıklı. Biraz da çocuktan bahsedeyim. 185 gibi bi boyu var, sarışın, zayıf. Aslında tipim değildir öyleleri ama ne yapçaz ergenlik başımda duman. Ödedi bu salak hesabı. 20 lira kol gibi girdi. Hava atmasını biliyodu ya ödesin ibiş.

Çıktık bununla tuvalete, şansımıza boştu. Girdik bi kabine yapıştık dudaklarımızdan. Salak tir tir titriyodu. Sanki ilk defa sevişiyodu. Sonra boşaldık. Seslerden tuvaletin boş olup olmadığını tahmin etmeye çalıştık. Sonra ben attım kendimi dışarı. Hemen dudaklarımı yıkadım. Sonra bu zengin piçi tramvaya bıraktım. Bir de bu bana haberleşmemiz kolay olsun diye Avea hat aldı. Bi kaç gün sonra bu beni kendi evine çağırdı ne bileyim 1 saatlik mesafe olduğunu arada. Bilseydim gitmezdim. -farkettim ki bi bok bilmiyorum-

Eve girdiğimde bunun ve ailesinin AKP'li olduğunu anladım ve hafiften tırstım. O hoş dudaklı insanın böyle bi zihniyete sahip olması beni şaşırttı. Seviştik, sikiştik, kola içtik sonra beni evi geri döndüm ama bi sorun vardı: kayganlıştırması için sürdüğü kremler götümde erimeye başlamıştı hafiften. Ama koyu renk bi pantolonum olduğu için rahattım. Eve dönüş için de bir saat tramvaylarda süründüm.

Bunun bana aldığı hat açıldı ama ben hattı onunla haberleşmek için değil başkalarıyla  "phone sex" yapmak için kullandım. Numarayı da benim olmadığı için rahat rahat veriyodum millete ve verdiklerimden bi kaç kişi kendisiymiş. Beni yakaladı öylece. Sonra ben hattı kırdım.

Bu beni tekrar çağırdı evine. Yok anam sikseler gidemezdim o kadar yolu. Bir de beni tehtit ediyordu ibişin tersten sikilmiş oğlu. Eve gizli kamera yerleştirmiş bizim görüntülerimizi çekmiş, eğer gitmezsem o görüntüleri youtube'a vercekmiş. Mala bak youtube kapalı lan, girmek için günaha mı girceksin? AKP'lisin lan.Ben gitmemek için yalanlar uydurmaya başladım. En sonunda tek gelemem bu sıcaklarda başım dönüyor gel al beni beraber gidelim dedim ve salak geldi beni almaya. Ama bu ona son gidişim olcaktı anlatmıştık. Gittim bi güzel seviştik ama ben hiç iştahlı sevişmedim. Sonra bana kendi çağında yaptığı yalanı açıkladı. Benimle birlikte olmak için yalan söylemişmişmiş.

O günden sonra bütün aramalarını reddettim, mesajlarına cevap vermedim. Şimdi ise sadece bi anı aklımda. Öyle anlatmak istedim. Aslında sevmiştim pezevenki ama ben bağlanmaya karşıyım. Birine bağlanamıyorum.


Şarkısız olur mu, olmaz.

7 yorum:

  1. chattekiler hep mal oluyo zaten :@
    ama iyi bulmuşsun 185 sarışın :D
    ve şarkı mükemmel .

    YanıtlaSil
  2. hiç de iyi değildi. daha iyileri var, arada denk geliyo işte

    YanıtlaSil
  3. ya bi de saatte bi problem mi var yoksa ben mi yanlışım ?

    YanıtlaSil
  4. evet bi problem var ben de şimdi farkettim.

    YanıtlaSil
  5. Fantazileri çok seviyorum, fakat hijyeni de öyle.. Yıkamadan asla uzatmadım şimdiye kadar.

    YanıtlaSil
  6. @erkek amaçları sadece boşalmak olan insanların temizlikten haberleri yok

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.