5 Temmuz 2011 Salı

Bekle beni Taksim, ben geliyorum.


 Çok özledim İstiklal'de turlamayı, kız kesmeyi, yakışıklı erkeklerin karşısında ağzımın sularını toplamaya çalışmayı.

Öncelikle dört gündür almadığım şeyi yani duş almalıyım. Sonra kendimden birkaç beden büyük bi gömlek, içine bi tshirt, posta çantam ve renkli çakma wayfarerlarımla hayat bana güzel olacak. 15 lira param var. 3,5'u yol parasına gidecek. Yemek olarak da sadece simit yiceğimi düşünürsek ve 2 lira da suya harcarsam ben bayağı zenginim. O zaman bir an önce kardeşime kahvaltı hazırlaması için yalvarmalıyım.

Gezmeye meydandan başlarım otobüsle gideceğim ikin İstiklal'de iki üç tur attıktan sonra Galata'da bi yarım saat dinlenirim. Ve Eminöün'den tramvaya binerek bugünlük gezintime son veririm diye düşünüyorum.

Asıl gezmek için İstanbul'a gelmesini beklediğim "sevdiğim kız"la yapıcam. Ve ona İstiklal'de ilan-ı aşk etmeyi planlıyorum. Aslında etmeyebilirim de çünkü 8. sınıfta dersaneden bi arkadaşımla karşılaştım geçengün Bakırköy'de, o'nu da özlemişim.

Çok salak bi insanım. Biri bana yardım etsin. Biri beni kendime getirsin.

Tıraş olmayı da unutmamalıyım belki ilk görüşte aşk olur biriyle otobüste, metroda, İstiklal'de, Galata'da. Sakallarımın ona batmasını istemem. Ya sakkallılardan hoşlanan biriyse?! Neyse zaten tarikatçılar gibiyim bu sakallarla bi beybi feys olma vakti geldi, Bıret Pit gibi yüzüm var. Hatta Seda Sayan'ın da söylediği gibi; "Ha benim yüzüm, ha maymunun kıçı."

Bu yazının şarkısı da Aslısın'a gidiyor:

3 yorum:

  1. tek başına mı geziyorsun anlamadım :S

    YanıtlaSil
  2. Aslısın öper seni:) Bekle Patrcik'i Taksimm:P

    YanıtlaSil
  3. @sss evet tek başıma gezmeyi severim.

    @aslısın öpücüklerin beni onurlandırdı

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.