25 Haziran 2011 Cumartesi

Tanışmanın zamanı geldi de geçiyor

Selam, ben Patrick. 94 doğumluyum. İstanbul'da doğdum ve liseye başlayana kadar İstanbul'da yaşadım. Ama lise nedeniyle başka bi şehire gitmek zorunda kaldım. Bi tanıdığımızın yanında kalıyorum. Evin bahçesi bile var. Bu sene lise 4'e geçtim yani Öss'e hazırlanıyorum.

Daha önce 3 tane blog açtım.
Birincisi; kendi adıma açtığım bi blogtu, bi kaç yazı yazdım ve öyle kaldı.
İkincisi; sahte bi isim kullanarak açtığım ve aşk yazıları paylaştığım blogtu, arkadaşıma ismimi yanlışlıkla açıkladıktan sonra yazasım gelmedi, öyle kadı.
Üçüncüsü; bu da sahte isimle açılmış bi blogdu, 11 yazı yazdım ama birkaç nedenden dolayı kendimi ele vercekmiş gibime geldi ve öylece bıraktım o blogu da.

"Neden Patrick Star'ı tercih ettin?" diye sorarsan; kendime yeni bi isim arıyordum. Ünlü yakışıklı erkeklerin isimlerini kullanmaktansa Patrick'i seçtim. Sünger Bob'tan da çok severim. İsim ararken kendime bi anda masaüstü arkaplanımda Patrick'i gördüm ve tamam ben bu olmayım dedim. Kendimi biraz benzetirim Patrick'e.

Gelelim neden ısrarla blog açmama. Bence, insan paylaştıkça rahatlar. Herşeyi de yakınlarımla paylaşamayacağıma göre, böyle sahte hesaplarla kimliğimi açıklamadan içimi rahatça dökebiliyorum. Benim en sevdiğim blogglar ise; GodSyndrome, Anlatsam Roman Olur, Hayat Erkeği - Sikimde olan her şeye dair, bir şey!, Living as a gay man in a very macho city, Istanbul , O Gay; Ben De..., Aslısın. Ayrıca Pucca'yı da severim ama artık blog yazmadığı için link vermiyorum.

böyleyim işte ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.