27 Haziran 2011 Pazartesi

iki akşamdır televizyon bana keyif veriyor

Bi ara çok televizyon izlerdim ben, o zamanlarlaptop'um yoktu. Yapacak bişey de yoktu. Ne bulursam izliyordum. Şimdi ise sadece haftasonları izliyorum televizyonu, onda da sabah çizgifilm öğleden sonra da ne denk gelirse. Cumartesi geceleri Disko Kralı'nı izlerim bir de.

Disko Kralı'nda Şebrem FERAH'ın olduğunu öğrenince mutluluktan yerimde duramadım. Şebnem FERAH bu, boru değil. 7. sınıfın sonu 8. sınıfın başlarına doğru bende bi rakçılık başladı anlatamam. Şebnem'e de aşıktım. Nasıl olunmazdı ki? Şebnem'le yatıp, Şebnem'le kalkardım.Bi tane Can Kırıkları klibindeki halinin basılı olduğu bi t-shirt'üm bir de bu fotoğrafın basılı olduğu bi polar tshirt'üm vardı. Hala da var. Polar küçük geliyo ama bi ergenlikti almıştım zamanında 40 lira verip Bakırköy'den. İlk aldığı orijinal albüm de "Benim Adım Orman"dır. Son aldığım albüm de o yani.

Çok güzelleşmiş Şebnem. Estetik falan yaptırmış galiba, yoksa nasıl olcak ki? Daha Nilüfer'le olan klibinde sallannıyodu kolları. Eşşiz bi müzik ziyafeti çektirdi, öyle böyle değil.



Bir de mağlumunuz bu akşam Behzat Ç.'nin sezon finali vardı. Son zamanlardaki en iyi dizi bence kendisi. Olay hızlı ilerliyor, çok soru işareti bırakıyor, doğal insanlar, insanı sıkmıyor... Dizinin en çok beğendiğim karakteri ise Behzat Komiser'in yanında oturan Şule (Ayça Eren)'dir. Çok tatlı bi kız, sırlarla dolu. Mavi saçlı hali ise beni benden aldı. Harun Yahya'nın dediği gibi, "KEDİ CANINI SENİN!".

Çok soru işereti bırakmıştı bu dizi benim kafamda, diziyi izlemeye başından başlamadığımdandır diye düşünüyordum. Aslında ilk bölümünü izlemiştim dizinin ondan sonra Nejat İşler girdikten sonra devam ettim. Çünkü N. İşler çok sevdiğim bi oyuncu. Barda'daki oyunculuğu beni kendine hayran bıraktı. Aliye'deki duygusal adamı bile güzel oynadı. Sezon finali vardı Behzat Ç'nin bu akşam. Bütün bir sezon kafamda bıraktığı soru işaretlerini temizledi son bölümde. İkinci sezona birşey bırakmadı öbür diziler gibi. Ama insan merak da ediyor niye öyle yaptılar diye. Şule'nin Behzat'ın kızının katili olması ise beni şok eden şeydi. Kendime gelemedim uzun bi süre. İzlediğim en iyi sezon finallerinden biriydi. En iyisi olmaz çünkü Spartacus birincidir benim gözümde.  Behzat Ç'nin sinema filmi çıkçakmış, ilginç. Çıksın gidelim izleyelim.

Behzat Ç'den sonra başlayan Deniz Seki'yle Yavuz Bingöl'ün programında Müslün Gürses'i dinliyorum şu anda. Adamın güzel şarkıları var. Dinledikçe hoşuma gidiyor, hiç arabeskmiş gibime gelmiyor.

İki şarkıyla bitirelim o zaman.

İlk şarkı, Şebnem'in en sevdiğim şarkısı:


İkinci şarkı ise Pilli Bebek'ten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.